13 Ağustos 2012 Pazartesi

MONICA

Ben diyeyim 8, sen de 10 yıl evvel kendime Boyner' den... o zaman ki ismi Çarşı da olabilir... bir terlik almıştım. Şöööyle Karadeniz' in taşına, kumuna dayanıklı olsun, evden denize yürürken aradaki dikenli bitkilerin üzerinden canımı acıtmadan geçebileyim diye yüksek tabanlı olsun, Lancester' in verdiği plaj çantasına da uysun dediydim... İşin gerçeği çok da beğenmeden aldıydım turuncu Monica larımı... Hala kullanıyorum :))
İşte kanıtı... amcamın torunu bebekti ben onları aldığımda... koca kız oldu Monica lar hala ayakta :)) Bu arada üzerinde monica yazdığı için kuzenim kendilerine terlik değil monica der :)))
İlk fotoğraf 2004 yılında çekilmiş... Monica lar parlıyor...Burcu 4 yaşında...

İkinci fotoğraf bu sene çekildi...Monica ların rengi gitmiş ama hala sapasağlam...Burcu 12 yaşında :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder