29 Temmuz 2012 Pazar

BUGÜN BULDUKLARIM

Evet 15 gündür Abana' dayım...Burası İstanbul gibi değil...Serin, püfür püfür esiyor...Ramazan' ın da etkisiyle bu sene daha bir dingin. Bazen bu sessizlik ve sükunet hali sinirimi bile bozuyor diyebilirim. Neyse, bugün canım denize gitmek istemedi. Evde oturdum ve dolaplardan annemin eski Burda' larını çıkardım. Her sene geldiğimde bakarım onlara. Baktıkça çocukluğumu hatırlarım, sayfalarını çevirirken o günlere dönerim, resimlere bakarken o zamanlar aklımdan geçenler beliriverir...eğlenirim.


Bu sefer bakarken en sevdiklerimin fotoğraflarını çektim sizlerle paylaşmak için. 60' lı, 70'li ve 80' li yıllara ait modeller var. 90' lar İstanbul'daki evde :))) Ayrıca örgü dergileri ve Samanyolu dergileri de var. 70' ler çok güzel, 80' lerin başları da ancak 85' den sonra ne olmuşsa olmuş moda bir çoşmuş :))) Vatkalar, bol kollar, kloş etekler ve saçlar :))) Korkunç...umarım tekrar moda olmazlar. Bence 80' lerin ikinci yarısı moda için kayıp yıllar :))))

Bu hırkaya bayıldım...

Şu minik kızın üstündekinden benim de vardı, yeşil kadifedendi benimki...annem dikmişti. Battaniyeden de örmüştü annem, hala kullanırız :))










Şu beyaz elbiseyi çok sevdim...sırt detayı çok hoş.






Bir an evvel büyüsem de şu elbiselereden diktirsem anneme diye hayaller kurduğum kıyafetler...



Bu etekten dikmişti annem...krem üstüne mor küçük puantiyeleri vardı...

Veeeee 80' lerin ikinci yarısı... Tam anlamıyla korkunç...!!!! Pembe elbise favorim ;)


Lego ve Benetton reklamları da buldum...

Bir de bu kazaktan örmeyi hayal etmişimdir hep... Mavi, beyaz ve kuşlar :)))

1 yorum:

  1. Super nostalji olmus Aylinim. Bayıldım.:)) Benim favorim kirmizi vatkali ceket :) Bu arada Ist.da sahur yaptik an itibari ile ezan da okundu. saat 04:16 :))

    YanıtlaSil