27 Nisan 2012 Cuma

ÖMER

Dünyanın en tatlı ve yakışıklı Ömer' i ile Fenerbahçe Parkı' nda neler yaptık neler...Meğer bizim Ömer doğuştan modelmiş...çekimler sırasında hiç zorlanmadık! Yıllar ne çabuk geçiyor diye düşündüm hep o gün. Doğduğu günü dün gibi haırlıyorum. Benim, annemin, kardeşimin neşe kaynağı, büyümesini mutlulukla izlediğimiz, yaptıklarını birbirimize anlatıp mutlu olduğumuz, en sevdiğimiz Ömer' imiz...İyi ki varsın :))
Çekim başladıııııı...
Bu da Ömer ve annesi...Burçenkocuuum...canım arkadaşım :)))
Burçenko ve Yel...Güzel fotoğrafçımız, canlarımmmm :)))
Ben de çekeyim bir şeyler...
Biz fotoğraf çektirirken önümüzden bir şey geçiyor amaaa...biraz korkunç mu ne????
Çekime devam...
Biraz ara verdik Baraka' da...Ömer bu durumdan pek hoşnut kalmadı tabii...bunlar da oyalama teknikleri...taş üstünde dinazor fosili ya da ayak izi arama!!!!
Parmağıma diken battı pozu...
Son olarak benim bir fotoğraf çalışmam...adı 'Kırmızı'

2 yorum:

  1. ooffff aylinn mahfettin benii...çokk duygulandırdın...bildiğin hüngür foşurtum şu andaaa :( biz sizleri çok seviyoruzzz...sizde iyikii varsınızzz :)))

    YanıtlaSil